VI.BE

Lancering vernieuwde Ik Koop Belgisch

Naast mode en designlabels zet het platform voortaan ook muzikanten, kunstenaars, schrijvers, film- en tv-makers, game developers en ander creatief talent in de spotlight.

10.06.20

Nieuws

De campagne 'Ik Koop Belgisch' zet al sinds 2015 de spotlight op Belgisch creatief talent dat producten te koop aanbiedt naar consumenten. De vernieuwde website ikkoopbelgisch.be staat sinds vandaag online. Consumenten kunnen er lokale artiesten, ontwerpers en merken ontdekken met handige filtermogelijkheden.

Op dit ogenblik telt het platform al 1.540 deelnemende merken. Sta jij er al op?

Het platform toont lokale artiesten, ontwerpers en merken die aan al deze criteria beantwoorden:

  • Ze hebben hun hoofdkantoor in België;

  • Het creatieve proces vindt in België plaats;

  • Ze bieden een fysiek product zelf rechtstreeks te koop aan naar eindconsumenten.

Merken, ontwerpers en artiesten die op het platform willen verschijnen, kunnen zich aanmelden via de knop “Sluit je aan” onderaan op ikkoopbelgisch.be.

Ik Koop Belgisch is een initiatief van Flanders DC, MAD en Wallonie-Bruxelles Design Mode (WBDM), met de steun van Creamoda, Mode Unie, Comeos, Fedustria en FLEGA.